זלנסקי מזהיר: "רקטות רוסיות ייפלו גם בשטחי נאט"ו"

שלמה ריזל No Comments on זלנסקי מזהיר: "רקטות רוסיות ייפלו גם בשטחי נאט"ו"

נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, מתריע כי "אם ארגון נאט"ו לא יכריז על מדינתו כ'אזור אסור לטיסה', רקטות רוסיות ייפלו גם בשטחי נאט"ו". מאז פרוץ הלחימה, זלנסקי הפציר במנהיגי נאט"ו להגדיר את אוקראינה: "אזור אסור לטיסה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן ונשיא צרפת, עמנואל מקרון שוחחו הלילה על "המחויבות להעניש את רוסיה על פלישתה לאוקראינה". מהבית הלבן נמסר כי "שני המנהיגים הדגישו את תמיכתם בממשלה ובעם האוקראיני, ובחנו את המגעים הדיפלומטייים האחרונים".

נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, מתריע כי "אם ארגון נאט"ו לא יכריז על מדינתו כ'אזור אסור לטיסה', רקטות רוסיות ייפלו גם בשטחי נאט"ו". מאז פרוץ הלחימה, זלנסקי הפציר במנהיגי נאט"ו להגדיר את אוקראינה: "אזור אסור לטיסה". בנוסף, הנשיא האוקראיני גינה את הרג העיתונאי האמריקני, ברנט רנו אמש ליד קייב.

ברוסיה ובאוקראינה מעריכים כי בימים הקרובים צפויה פריצת דרך בשיחות להפסקת אש. בכירים ברוסיה אמרו אמול כי בסבב האחרון הייתה התפתחות של ממש בשיחות. בכיר הנציגים האוקראינים הערך כי בימים הקרובים כבר יהיו תוצאות.

אתמול פרסם ה"פייננשל טיימס" מפי גורמים אמריקניים כי רוסיה ביקשה מסין ציוד צבאי וסיוע נוסף מאת תחילת הפלישה ויש סימנים לכך שהסינים נערכים לסייע לרוסים.



0 תגובות